Valmis akende saadavust saab teada telefoni voi e-posti teel

PVC-akende müük Tallinnas asuvast laost

Müügitingimused

Müügitingimused

1. Müügitingimuste mõju

  1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi “Tingimused”) kehtivad kliendi www.abckaup.ee (edaspidi “Ostja”) ja elektroonilise kauplemiskeskkonna (edaspidi “e-poe”) omaniku ABCkaup OÜ (edaspidi “Müüja”), reg. kood 10898002 aadress: Männiku tee 106b, 11216 Tallinn , Eesti, telefon +372 58180100, e-post info@abckaup.ee vahel tekkivatele õigussuhetele.
  2. Tingimuste kohaldamisel loetakse Ostjat nii füüsiliseks kui ka juriidiliseks isikuks. Teatavates küsimustes võivad füüsilisest isikust ostja suhtes kohaldatavad sätted erineda juriidilisest isikust ostja suhtes kohaldatavatest sätetest, kui ostja on tarbija.
  3. Tarbija on füüsiline isik, kes teeb tehingu, mis ei ole seotud iseseisva majandus- või kutsetegevusega. Müüja käsitab ostu sooritanud isikut juriidilise isikuna eelkõige siis, kui juriidiline isik on kauba eest tasunud või juriidilisele isikule on väljastatud kauba eest tasumise arve.
  4. Tellimuse esitamisega kinnitab Ostja, et ta on vähemalt 18-aastane õigusvõimeline füüsiline isik. Tellimuse esitamisega kinnitab alla 18-aastane Ostja, et tema seaduslik esindaja on andnud oma nõusoleku tehingu tegemiseks ja selleks vajalike vahendite kasutamiseks.
  5. Tingimustega reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
  6. Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi ühepoolselt muuta. Tingimuste muudatused ja täiendused jõustuvad alates nende avaldamise kuupäevast veebilehel www.abckaup.ee või Tingimustes märgitud ajal. Kui ostja on oma tellimuse enne muudetud tingimuste jõustumist üle andnud, kohaldatakse tellimuse suhtes selle üleandmise ajal kehtinud tingimusi, kui seaduses või käesolevates tingimustes ei ole sätestatud teisiti.
  7. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes müüdavate kaupade valikut ja hindu, kui Tingimustes ei ole sätestatud teisiti. Ostja mõistab, et kui ta on lisanud toote ostukorvi või lemmikute hulka, kuid ei ole Müüjale tellimust esitanud, võib toote hind tellimuse esitamise ajaks muutuda. Kauba hinna muutumise korral kohustub Ostja maksma Müüjale tellimuse esitamise ajal kehtinud kauba hinna.

2. Tellimuse esitamine

  1. Klient saab e-poes tellimusi teha kas külalisena (st ilma kasutajaks registreerimata) või registreeritud kasutajana. Kasutajana registreerimine võimaldab teil oma ostukorvi ja eelistusi salvestada ja jagada.
  2. Kasutajaks registreerimiseks peab Ostja registreeruma Müüja kliendiks, esitades e-posti aadressi ja parooli. Ostja võib registreeruda ka Müüja kasutajaks, kasutades e-posti aadressi ja parooli.
  3. Tellimuse tegemiseks peate valitud tooted lisama oma ostukorvi. Artikli lisamine ostukorvi ei kohusta teid ostma toodet ega too kaasa mingeid rahalisi kohustusi. Enne tellimuse esitamist saate ostukorvi muuta, kustutada või lisada kaupu.
  4. Peate täitma kõik nõutavad andmeväljad ja valima sobiva kaubatarnemeetodi. Seejärel ilmub ekraanile summa, mis tuleb tasuda pangalingi (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, COOP Pank, Citadele, Revolut, N26.), kaardi (Visa/Mastercard) või arve kaudu. Osamaksetega ostmisel kehtivad osamakseteenuse pakkuja poolt määratud tingimused. Osamakse ikoonile klõpsates jõuate automaatselt osamakseteenuse pakkuja veebilehele.
  5. Tellimus loetakse sooritatuks ning müügileping Müüja ja Ostja vahel sõlmituks, kui tellimuse eest makstav summa kantakse Müüja kontole. Tellimuse eest tasutakse ette.
  6. Kui tellitud kaup on otsa saanud või seda ei saa mingil muul põhjusel tarnida, teatatakse sellest ostjale esimesel võimalusel ja ostjale makstakse raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

  1. Pärast tellitud kauba eest tasumist valmistab Müüja kauba ja toimetab selle Ostjale kätte Ostja valitud viisil.
  2. Tellimuse esitamisel saab Ostja valida kõige sobivama tarneviisi:
    • kulleriga hoone ette;
    • toimetatakse postiautomaati;
    • võtta kaup vastu Müüja esindusest.
  3. Tarneaeg on esitatud iga toote kohta eraldi. Tarneajad on antud reserviga – enamasti jõuab kaup kiiremini kohale.
  4. Kui samas ostukorvis on erineva tarnekuupäevaga tooteid, saabub tellimus hilisemal kuupäeval.
  5. Tellitud kauba võib vastu võtta ka meie esinduses.

4. Kauba tagasilükkamine või hilinenud vastuvõtmine

  1. Tingimustega nõustudes nõustub Ostja sellega, et kui Ostja ei saa kaupa kulleriga eelnevalt kokkulepitud ajal Ostjale kätte toimetada või kui Ostja ei tule 14 päeva jooksul alates tellimuse esitamisest esindusse, tagastatakse kaup Müüjale. Kauba tagastamisel Müüjale loetakse, et Ostja on tellimuse tühistanud ja Müüja tagastab Ostjale ostusumma viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kaupade kliendile tarnimise kulusid ei tagastata.
  2. Juhul kui Ostja ei ole punktis 4.1 nimetatud põhjusel kaupa kätte saanud, on Ostjal õigus võtta Müüjaga ühendust ja paluda kauba uuesti saatmist, kui Müüja ei ole lähetuses sisalduvat kaupa lahti pakkinud. Kui Müüja ei ole Ostja poolt komplekteeritud kaupa veel lahti pakkinud, teeb Müüja uue katse saata kaup Ostjale ja Ostja ei ole kohustatud kauba eest uuesti maksma, kuid on kohustatud tasuma saadetise eest.

5. Kaupade eest tasumine

  1. Tellitud kauba eest tuleb tasuda ette, olenemata Ostja valitud makseviisist. Arveldused tehakse eurodes.
  2. Kauba eest tasumisel peab Ostja valima talle sobiva makseviisi:
    • pangalingiga;
    • krediitkaardiga;
    • arvel;
    • osamaksetena.
  3. Osamaksetena tasumiseks tuleb vajutada tellimuse kinnitamise nuppu “Maksa”, misjärel suunatakse Ostja osamakseteenust pakkuva kolmanda osapoole juurde, et taotleda seda teenust ja sõlmida osamaksuleping.
  4. Registreeritud kasutajatele, kes ei ole tarbijad, lubab Müüja kokkuleppel maksta arve alusel. Pärast tellimuse kinnitamist Ostja poolt saadetakse tellimuse kohta väljastatud arve Ostja poolt määratud e-posti aadressile. Ostja on kohustatud tasuma kauba eest arvel märgitud pangakontole ühe (1) kalendripäeva jooksul pärast arve kättesaamist.
  5. Tuleb selgitada, et Müüja kohustus tarnida tellitud kaup ei jõustu enne, kui Müüja on saanud kogu makstava summa. See kehtib ka juhul, kui ostja kasutab punktides 5.2.4 ja 5.2.5 nimetatud makseviise.

6. Tellimuse tühistamine ja nõuded

  1. Kui Ostja ei ole kauba eest tasunud vastavalt tingimustele, on Müüjal õigus tellimus tühistada (ostulepingust taganeda), teavitades sellest Ostjat telefoni või e-posti teel.
  2. Ostjal kui tarbijal on õigus esitada Müüja vastu kauba suhtes nõudeid kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Ostjale. Tarbijale müügi korral eeldatakse, et kuue kuu jooksul pärast kauba üleandmist Ostjale esinenud puudused esinesid kauba üleandmise ajal, välja arvatud juhul, kui selline eeldus on vastuolus kauba või puuduse olemusega.
  3. Kui Ostja soovib esitada pretensiooni seoses kauba mittevastavusega lepingutingimustele, tuleb see esitada Müüjale kahe kuu jooksul alates päevast, mil Ostja sai teada, et kaup ei vasta lepingutingimustele. Pretensioonist tuleb teatada e-posti aadressil info@abckaup.ee või telefonil +372 58180100.
  4. Müüja vaatab ostja esitatud nõude läbi 15 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Kui Müüja nõustub pretensiooniga, parandab ta oma äranägemise järgi defekti või vahetab defektse kauba välja. Kui kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik, tagastab Müüja 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest Ostja poolt defektse kauba eest makstud summa Ostja poolt määratud kontole. Kauba kohaletoimetamise kulusid ei hüvitata. Kui defektne kaup asendatakse, toimetatakse see Ostjale kätte Ostja valitud viisil.
  5. Ostjal kui juriidilisel isikul on õigus esitada Müüja vastu nõudeid seitsme (7) kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Pärast selle tähtaja möödumist ei saa Ostja esitada Müüja vastu mingeid nõudeid.

7. Ostja õigus lepingust taganeda

  1. Ostjal kui tarbijal on õigus tagastada tellitud kaup Müüjale ilma põhjendusi esitamata (ostulepingust taganeda) 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, saates Müüjale vastava avalduse ja tagastades kauba Müüja kulul aadressile Männiku tee 106b, 11216 Tallinn, Eesti, Müüja tööajal.
  2. Lepingust taganemiseks peab ostja esitama vabas vormis taganemisavalduse või saatma selle aadressile info@abckaup.ee.
  3. Lepingust taganemise deklaratsioon loetakse kehtivaks, kui see laekub Müüjale neljateistkümne (14) päeva jooksul pärast kauba üleandmist. Müüja teavitab ostjat viivitamata e-posti teel avalduse kättesaamisest.
  4. Lepingust kõrvalekaldumise korral peab ostja tagastama kauba müüjale viivitamatult samas seisukorras, milles ta selle kätte sai, hiljemalt neljateistkümne (14) päeva jooksul alates kõrvalekaldumise teate esitamise kuupäevast. Kui Ostja ei tagasta kaupa Müüja poolt määratud tähtaja jooksul, loetakse õigus kauba tagastamiseks aegunuks.
  5. Kui Ostja taganeb lepingust, tagastab Müüja Ostja poolt tellitud kaupade eest saadud maksed neljateistkümne (14) päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamise kuupäevast. Müüja teeb tagasimakse, kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas. Sellisel juhul on Müüjal õigus keelduda Ostjale raha tagastamisest, kuni Ostja tagastab tellitud kauba Müüjale ja kinnitab tagastamist. Müüja vaatab Ostja poolt tagastatud kaubad läbi hiljemalt neljateistkümne (14) päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse kättesaamise kuupäevast ja teatab Ostjale, kas kaup kuulub tagastamisele. Tarnekulusid ei tagastata.
  6. Kõik otsesed kulud (sealhulgas, kuid mitte ainult saatmiskulud), mis on seotud kauba tagastamisega Müüjale, kannab Ostja.
  7. Kui kaupa on kasutatud muul viisil, kui on vajalik selle olemuse, omaduste ja nõuetekohase toimimise kindlakstegemiseks, või kui sellel on kasutus- või kulumismärke, on Müüjal õigus vähendada tagastatavat summat proportsionaalselt kauba väärtuse vähenemisega. Kasutatud või kahjustatud kaupa ei tohi tagastada; tagastatud kaup peab olema originaalpakendis. Lepingust erandi tegemise õiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb pakend hoolikalt avada, ilma seda kahjustamata. Kaubaga tutvumiseks võib seda kasutada nii, et veenduda selle olemusest, omadustest ja funktsioonist. Tagastatav kaup peab olema täielik (sisaldama kõiki toote pakendil olevaid esemeid). Kui toode on ostetud kampaania raames, mille raames on sellele lisatud veel üks toode, peab ostja tagastama kogu komplekti (st kõik tooted).
  8. Käesolevas lõikes sätestatud erandit ei kohaldata, kui ostja on juriidiline isik.

8. Vastutus

  1. Müüja vastutab Ostja ees otsese kahju eest, mis on teisele poolele tekitatud käesolevate tingimuste rikkumisega, Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  2. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahju eest, kui kauba tarnimine viibib asjaolude tõttu, mida Müüja ei saanud mõjutada ja mille tekkimist ei olnud võimalik ette näha, sealhulgas juhul, kui kauba tarnimine viibib veebipoe võimalikest tehnilistest riketest tingituna.

9. Kohaldatav õigus ja vaidluste lahendamine

  1. Ostja ja Müüja vahelisi suhteid reguleerivad Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
  2. Ostja ja müüja vahel kauba tellimisel ja ostmisel tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui läbirääkimised ei anna soovitud tulemusi või kui Ostja ei nõustu Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, on Ostjal-Tarbijal õigus esitada tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve osakonna kaudu kaebus tarbijavaidluste komisjonile või esitada kaebus kohtule. Komisjoni poole pöördumine on tarbijale tasuta, tarbija võib kaebuse esitada ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on kättesaadavad tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve osakonna tarbijakaitseamet.ee veebilehel. Ostjal, kes ei ole tarbija, on õigus pöörduda kohtusse, kui vaidluses ei jõuta kokkuleppele. Müüja ja Ostja, kes ei ole tarbija, vahelised õigusvaidlused lahendatakse ainult Harju Maakohtus.
  3. Lisaks punktile 9.2 on füüsilisest isikust kliendil õigus esitada kaugmüügiga seotud kaebus Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise keskkonna (ODR) kaudu aadressil ec.europa.eu/consumers/odr. ODR veebipõhine platvorm on mõeldud eelkõige piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis lihtsustab tarbijal leida konkreetne kohtuväline institutsioon, mis sobib vaidluse lahendamiseks selles riigis, kus müüja asub. Eestis pakub Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti ELi tarbijakaitsealase nõustamise üksus vajadusel abi ja nõustamisteenust piiriüleste kaebuste lahendamisel ODR-platvormi kaudu.

©2023 www.abckaup.ee

Search
×